• iconTerazije 27/II, Beograd
  • iconinfo@cpsacademy.edu.rs

Radno vreme : Ponedeljak - Petak 08:00 - 15:30

icon

Pozovite nas

+381 11 77 07 669
+381 63 401 462

ZAŠTO JE DIGITALNA POSLOVNA TRANSFORMACIJA NEOPHODNA U 2022.GODINI

Blog

ZAŠTO JE DIGITALNA POSLOVNA TRANSFORMACIJA NEOPHODNA U 2022.GODINI

Trendovi digitalne transformacije utiču na nas i naš svakodnevni život na fundamentalnom nivou. Svakodnevno se oslanjamo na tehnologiju bez mnogo razmišljanja – od onog video poziva sa voljenom osobom do aplikacije koja se koristi za naručivanje ručka. Za kompanije, međutim, 2020. stavlja bezbroj prednosti digitalne poslovne transformacije u veliko olakšanje.

Procenjuje se da će 2022. godine 40 odsto BDP-a Evropske unije dolaziti iz tehnoloških aktivnosti, a da će na svakih pet novih nedigitalnih novih radnih mesta biti otvorena četiri digitalna radna mesta. Kompanije koje ne počnu da pomeraju fokus ka integraciji digitalnih strategija u svoj poslovni model i ulaganju u alate za digitalizaciju, vrlo će verovatno zaostati.

U tom smislu, 85% španskih kompanija misli da je hibridni model oblaka pravi put. Zbog efekata pandemije, „47% španskih organizacija očekuje da će implementirati hibridni ili multicloud model u narednih pet godina“, za razliku od samo 13% koji se trenutno oslanjaju na takav okvir. Hibridni oblak uključuje „mešovito okruženje računarstvo, skladištenje i usluge koje se sastoji od lokalne infrastrukture, privatnih usluga u oblaku i javnog oblaka—kao što je Microsoft Azure—sa orkestracijom između različitih platformi. Ovo je budućnost transformacije digitalnog poslovanja.

Digitalizacija može poboljšati način na koji interno poslujete, komunicirate sa prodavcima ili kontaktirate klijente i ne zavisi od industrije ili veličine kompanije. Načini da se pomogne ovom procesu uključuju planiranje, obrazovanje, istraživanje trendova u poslovnom softveru i korišćenje digitalnih alata u svim odeljenjima.

Evo 6 razloga zašto bi preduzeća trebalo da počnu da razmišljaju o digitalizaciji u 2022. godini:

  1. 1. BOLJA ONLAJN VIDLJIVOST

    Prisustvo na mreži pomoglo je mnogim kompanijama da ostanu relevantne i aktivne tokom protekle godine u suočavanju sa izazovima koje predstavlja pandemija i rastuća tržišna konkurencija. U stvari, 65% preduzetnika veruje da su se navike njihovih korisnika promenile, preferirajući onlajn interakciju u odnosu na ličnu. S obzirom da većina potencijalnih klijenata pre nego što započnu poslovanje (kako bi se uverili da je održiva i od poverenja), gleda kompaniju na mreži, mnoge kompanije ulažu u poboljšanje svog prisustva na mreži.

    2022.godina je vreme da napravite ili ažurirate zastareli veb sajt, bolje upravljate svojim društvenim mrežama i uložite više vremena i truda u kvalitetan sadržaj.

  2. 2. POBOLJŠANO ISKUSTVO KLIJENTA

    Profil korisnika je sve više tehnološki usmeren i kompanije treba da iskoriste tu moć́ da privuku i zadrže kupce. Jedna jasna prednost transformacije digitalnog poslovanja je to što ona može uveliko poboljšati korisničko iskustvo za potrošače koji razumeju digitalne tehnologije. Transformacija internog poslovanja je jedan od načina da povećate efikasnost vašeg poslovanja i na kraju poboljšate uslugu koju nudite klijentima. Mogućnost digitalnog potpisivanja različitih vrsta dokumenata brzo, lako i daljinski ili slanja faktura elektronskim putem i bržeg plaćanja, predstavlja bolji način poslovanja. Kompanije mogu povećati zadovoljstvo i lojalnost kupaca tako što će stvari učiniti lakšim i pojednostavljenijim.

  3. 3. AUTOMATIZACIJA!

    Sve više kompanija u različitim industrijama istražuje prednosti softvera za automatizaciju. U stvari, „57% organizacija kaže da barem pilotiraju automatizaciju procesa u jednoj ili više poslovnih jedinica ili funkcija.“ Digitalna automatizacija procesa nudi povećanu saradnju i integraciju između poslovnih oblasti, smanjenu ljudsku grešku, više vremena za zadatke sa dodatom vrednošću, veći kapacitet za povećanje veličine, plus druge prednosti. U tom smislu, API-ji su neophodni za pokretanje automatizacije poslovanja. API posreduje u interakciji između dva sistema da bi obezbedio tražene podatke ili uslugu. SEF-ovi API-ji nam omogućavaju da povežemo naše usluge digitalnog potpisa i e-fakturisanja sa bilo kojim poslovnim softverom. (SEF je Sistem Elektronskih Faktura u RS) Pružaju vam svu neophodnu podršku za brzu i efikasnu integraciju.

  4. 4. POJEDNOSTAVITE OPERACIJE

    Jedan od izazova digitalne transformacije je to što kompanijama često treba nekoliko provajdera za svoje administrativne procese kada preduzimaju prelazak na digitalizovani model, što znači višestruke ugovore za žongliranje, nekoliko različitih projekata za upravljanje i različite API integracije za implementaciju. Ovo je neefikasno i dugotrajno, skuplje i rizičnije sa poslovnog gledišta. Međutim, oslanjanje na jednog dobavljača je isplativije, štedi vam vreme na implementaciju i usklađenost, bezbednije je.

  5. 5. FOKUSIRAJTE SE NA BEZBEDNOST

    Administrativna digitalizacija čini poslovne procedure kao što su potpisivanje dokumenata i fakturisanje sigurnijim od papirnih transakcija. Uz to, kako digitalizacija postaje sve popularnija, tako postaju i pretnje bezbednosti. Važno je da se kompanije oslanjaju na digitalne poslovne alate koji nude sveobuhvatno obezbeđenje za zaštitu podataka i poštovanje privatnosti u svim operacijama, posebno zato što su 84% kupaca lojalnije kompanijama koje imaju jake bezbednosne kontrole.

  6. 6. ODRŽIVOST

    Društvena odgovornost preduzeća više nije izbor, već́ neophodnost da preduzeća rastu i napreduju. Organizacije treba da počnu da se fokusiraju na načine da svoje poslovanje učine održivijim, a digitalizacija je dobro mesto za početak. Odlaskom bez papira, kompanije mogu da izbegnu prekomernu i nepotrebnu papirologiju, što manje doprinosi proizvodnji papira (i seči drveća, rasipanju vode i emisijama CO2 koje su posledica toga).

    Digitalizacija internih poslovnih procesa je siguran način da pokrenete digitalnu transformaciju vaše kompanije u 2022.godini. Oslanjajući se na digitalna administrativna rešenja za potpis i fakturisanje omogućilo je kompanijama da upravljaju suštinskom papirologijom na daljinu, poboljšaju bezbednost dokumenata, poboljšaju ekološki prihvatljive prakse, uštede vreme i novac .

    Digitalizujte vaš posao, pokažite ljudima kako poslujete u skladu sa digitalnom erom. Dobrodošli na digitalnu transformaciju odnosno obuku Digitalni preduzetnik.